ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыру



Жоспар
Кіріспе...................................................................................................................3-4
1  Педагогтық әдеп, шеберлік туралы жалпы түсінік
1.1 Педагогтық  әдеп дегеніміз не?................................................................5-8
1.2 Педагогикалық шеберлік туралы түсінік.....................................................8-10

2 Педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыру жолдары
2.1 Мәдениет туралы түсінік, оның маңызы негізгі қызметі......................11-16
2.2 Мұғалімнің сөйлеу мәдениетінің маңыздылығы....................................16-20
Қорытынды ......................................................................................................21-22
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................................23

 

Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі.Осы тақырыпты таңдағаным қазіргі заманғы білім беру жүйесінің уақыт талабына сай алдында тұрған күрделі міндеттерінің бірі- білім жүйесін қайта құру, білім мазмұнын жаңартып модернизациялау. Сондықтанда халықтық педагогикаға ден қойып технология сабақтарының сабақтастығы негізінде салт-сана, әдет-ғұрып, дәстүрлерді жаңғырта отырып ұрпақ тәрбиесінде халқымыздың өнерін, оның нәзік те көркем сырын ескеріп болашақ мұғалімдерге мәдениеттілікті, көркемдікті, әсемдікті, сұлулықты түсіндірудің және эстетикалық талғамын арттырудың бірден-бір жолы осы мәселені ұлттық үрдісте көптеген ғылым салаларының тоғысқан тұсынан жаңа педагогикалық талапқа сай қарастыру болып табылады.«Ұстаз адамның жан-жақты түсінігі мол, қандай істі болса да тез шешіп, тұжырымдай алатын, ұшқыр ойлы, көреген, батыл һәм шешен болуы керек. Ұстаз шындық пен әділдіктің қажымас жақтаушысы, қайратты күрескері болуы тиіс», - деп Әбу Насыр әл-Фараби айтқандай ұстаздың қай жерде болса да, мектепте де, халық ортасында да ерекше адам екені жүріс-тұрысынан, сөйлеген сөзінен байқалып тұратыны кімге болса да аян. Ал, мектеп ішінде мұғалім- ең басты тұлға. Өнер-білімі жағынан жоғары, тәрбиелік жағынан тағылымы мол, қабілетті, эстетикалық талғамы ерекше әсерлі, практикада өз ісінің шебері, халықтың сенген ой-пікірін, тапсырған жұмысын зор бағалап, орынды аяқтайтын қасиеттерді бойына сіңіре білуі қажет. Өйткені заманымыз да, халқымыз да, әрбір ата-анада өзінің көзінің қарашығындай сақтайтын баласын берсе, халқымыз өзінің болашақ ұрпағын тәрбиелейді деп сенім артып тапсырып отырғанын әр ұстаз жақсы біледі.
Қазақстан Республикасының жаңа білім арналарын қалыптастыра бастаған игі қадамы күннен күнге өрістеп келеді. Оқытуды 12 жылдық жүйеге көшірудің өмірлік қажеттілігі мен талаптарын ғылыми деңгейде танып, қоғамымыздың сан салалы деңгейінен үйлесімді орнын қалау үшін білім беруді ұйымдастырушы басты тұлға – мұғалімнің кәсіби шеберлігін алдыңғы орынға қою қажеттілігі туындап отыр.
Зерттеу мақсаты: Мұғалімнің кәсіби мәдениетін қалыптастыру әдістемесін зерттеу.
Зерттеу объектісі: Оқу үрдісінде педагогтың кәсіби мәденинетін қалыптастырудың жолдары.
Зерттеу пәні: педагогтың кәсіби мәденинетін қалыптастыру процесі.
Зерттеу міндеттері:
1. Педагогтық әдеп, шеберлік туралы жалпы түсінік
2. Педагогтық әдеп дегеніміз не?
3. Педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыру жолдары
4. Мәдениет туралы түсінік, оның маңызы негізгі қызметі
Курстық жұмыстың теориялық және әдiснамалық негiздерiне философия, мәдениеттану, этнология, педагогика және психология саласы бойынша қарастырылған таным теориясына қатысты ғалымдар тұжырымдары, гуманистік ілімдер, этномәдениет, этнопедагогика және этнопсихология саласындағы жетекші зерттеулер мен қағидалар, Қазақстан Республикасының Заңдары, Қазақстан Республикасындағы білім беру мекемелеріндегі тәрбие берудің кешенді бағдарламасы; білім беруді дамыту, ұлттық мектепте гуманитарлық, этномәдени білім мен тәрбие беру; адамгершілік, көркемдік-эстетикалық және экологиялық тәрбие беру жүйесіндегі мемлекеттік тұжырымдамалар; философиялық, әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық теориялар; жеке тұлға және оны дамытудағы қарым-қатынас, басқару қызметі және тәрбие теориясымен байланысты педагог, психолог, социолог ғалымдардың еңбектері негізге алынды.

Пайдаланған әдебиеттер
1. Қазақстан Республикасының жоғары педагогикалық білім беру тұжырымдамасы. Педагогика мәселелері. №1/2006.
2. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы. Қазақстан мектебі. №2.2004ж.
3. И.Е.Синица Педагогтық әдеп және ұстаздық шеберлік. Алматы 1997ж.
4. Бәшірова Ж.Р., Дарибаева Д.Т. Болашақ педагогтардың коммуникативтік біліктілігінің басты мәселелері. Білім берудегі менеджмент. №3.2006
5.Атенова, З. Мектеп-білім тірегі Ұстаз -оның жүрегі : Ұстаз ұлағаты// Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар.- 2006.- № 9.- 12-13 б.
6.Әмзеев, Қ. Мұғалімдердің психикалық саулығын сақтау - білім беру нәтижелігін кепілі [Мәтін]: Ұстаз ізденісі// Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту - Преподование психологии в школах и ВУЗах.- 2006. - № 5.
7.Бабамұратов, Д. Мұғалімдердің қадір-қасиетін бағалай білейік Шүкірбекова, Ә // Түркістан.- 2005.- 6 қазан.- 9 б
8. Бөлеев, Қалдыбек.Болашақ мұғалімдерді оқушыларға ұлттық тәрбие беруге кәсіби дайындау .- Алматы: Нұрлы Әлем, 2004.- 304 б.
9.Бұзаубақова, К. Мұғалімнің инновациялық даярлығын қалыптастыру [Мәтін]// Қазақстан мектебi.- 2007.- № 4.- 11-15 б.
10.Жүніс, Н. Мұғалімнің кәсіби мәдениеті [Текст]: [Ел тілегі - білімді ұрпақ]// Сынып жетекшісі.- 2005.- N 1.- 36-39 б
11.Қайдарова, А. Мұғалім тұлғасына қойылатын негізгі талаптар// Бастауыш мектеп.- 2005.- N 2.- 5-6 б.
12.Қаратаев, Н. Қ. ХХІ ғасыр: ұстаз бейнесі [Мәтін]:
Педагогикалық мінбе// Білімдегі жаңалықтар.- 2005.
11.Рсқалиева, Алмагүл. Мұғалім-басты тұлға: [Тамыз
мәслихатында айтылған еді]// Сыныптағы тәрбие.- 2005.

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 500 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


Для оплаты можете воспользоваться терминалом Kaspi банка или мобильным приложением Kaspi

1 Номер карты: 5169 4931 6922 6993
2 Моб. телефон: +7 747 464 83 23
3 ФИО: Нурлан Танатарович
После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 500 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 500 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Басқа тақырып

Дата опубликования: 02.06.2014 10:18

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: