ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Оқушылардың эстетикалық мәдениеті мен білімін қалыптастырудағы музыканың рөлі



МАЗМҰНЫ

Кіріспе ................................................................................................................2

1. Эстетикалық тәрбиенің педагогика ғылымындағы теориялық негіздері........................................................................................................8

1.1.Сынып  оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің міндеті мен маңызы...........................................................................................................8

1.2.Оқушылардың эстетикалық  мәдениеті мен білімін қалыптастырудағы музыканың рөлі............................................................................................20

Қорытынды.......................................................................................................32

Пайдаланылған әдебиеттер.......................................................................34-36

 

Кіріспе

Тақырыптың көкейкестілігі.

Қазақстан Республикасының 2015 жылға  дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында.  Мектепте білім берудің мақсаты - жеке тұлғаның сапалы терең білім алуға деген мүдделерін қанағаттандыру, әрбір адамға оқытудың мазмұнын таңдауға кеңінен мүмкіндік беру деп көрсетілген.

Педагог ғалымдардың еңбектерінің  негізі    идеяларына    сүйене отырып,   қазақ   қолданбаны   өнердегі   кеңістік   пен   уақыт ұғымдарының   эстетикалық   тәрбиедегі   көрінісіне,   соның негізінде     эстетикалық     тәрбие     беру,     мүмкіндіктеріне мазмұнды сипаттама беруге болады.

Эстетикалық тәрбие беру мүмкіндіктері адамның эстетикалық көзқарас, сезім, таным, қабылдау, баға беру, белсенділік қасиеттерінің жиынтығын құрайды.

Алдымен қазақ қолданбалы өнері эстетикалық көзқарасты тәрбиелейді. Адамның өмірге эстетикалық көзқарасы оның өмірі мен қызметінің барлық сапасынан көрінеді. Эстетикалық талғамы биік, сезімтал адам, еңбектегі әдемілікті, табиғаттағы сұлулықты, өнердегі әсемдікті танып, оны сүйе, қастерлей білетін болады. Ол туралы В.Белинский былай деп жазған: "Әдемілікті сезіну - адамгершілік қасиеттің шарты. Тек осы сезім төңірегінде ғана ақыл-парасат болуы мүмкін". Эстетикалық сезім - жақсылықтың негізі. Яғни эстетикалық көзқарасты тәрбиелеу - ұлттық өнерге мұқият зейін салуды талап етумен қатар балалардың ақыл-ойын, дүниетанымын дамытады.

Эстетикалық   тәрбие   беруде   көзқарас       пен   таңым ынтымақтыққа,      бірлікке, адамгершілікке, шыншылдыққа, патриоттыққа, мейірімділікке, тәрбиелейді.

Бүгінде мектептерде бастауыш және жоғары сынып оқушыларының ақыл-ойы сана-сезімін жетілдіруде  эстетикалық тәрбие берудің мүмкіндігін ерекшелей келе, ұстаздардың кәсіби даярлығына ерекше талаптар қойып, оның психологиялық және педагогикалық жолдарын зерттеуді алға қоя отырып курстық жұмыстың тақырыбына арқау болатын актуалды, көкейкестілігін анықтауды жөнкөрдік.

Эстетикалық тәрбие тек қана көркемдік деңгейді жетілдіру,  оқыған кітәп, көрген  кинолар мен музыкалық шығармалар санын көбейту ғана емес. Ең бастысы, адамгершілік, этетикалық сезімді, жеке бастың рухани деңгейін кеңейту, мінез – құлқын түзету, әсемдікті түсіне білу. Егер оқушы өзін жаман әдеттен алшақ ұстап,  өз әрекеттерінің әдемілігін, қажеттігін түсініп, еңбек  нәтижесінен көркемдікті сезіне білсе, бұл оның эстетикалық талғамының, сонымен қатар адамгершілік қасиеттерінің  жоғары жетіле бастағанын көрсетеді.

Мектепте оқушлар мен оқытушылар,   тарбиеленушілер   арасындағы, кіші және  ересек оқушылар   арасындагы таза адамгершілік қатынастардан өзіндік   эстетиканы байқауға болады. Қатынас  кезінде олар өзара   түсінушілікке   дағдыланады, ортақ тіл табысады, өмірге өздерінің көзқарастарын қалыптастырады, Сократ дана айтқандай    "әдемілікті бірлесіп іздеуде"    таптырмайтын мүмкіншіліктер алады. Қатынас - ол тек қана оймен ғана адмасу емес, сезім және әсерленушілікпен де алмасу. Қатынас неден құралады немесе,    басқаша айтқанда, қатынастың әдістері    қандай? Олар: - көзқарас, сөз, дауыс ырғағы, ым, ишарат, дене қимылы. Бұл амалдар жеке түрде болсын,    біріккен түрде    болсын көп    мағынаны   түсіндіреді.

Кіші мектеп жасында баланың алғаш мектепке баруы, онан алған әсері, оның  көркемдік   әрекеттері дұрыс  түсініп ұғынуына түрткі болда. Алайда бұл жаста баланың   ықыластылығы тұрақсыз болада, ұзақ мерзім өнер   шығармаларымен танысу,  тіпті өнермен айналысу оны тез   жалықтырады, Көркем   творчвствоның нәтижесінен  кері сурет салы, желімдеу, музыка процесі қызықтырады, ал эстетикалық құбылыстарды бағалауы белгілі бір жағдайларда ғана байқалады.

Баланың өзін - өзі тәрбилеуінің алғашқы сатысы жеткіншек   сатысы болып табылады. Бұл жаста ол белгілі мөлшердегі көркем шығармалардың мазмұнын түсінуге тырысады, білім деңгейін кеңейтеді, қоршаған ортадан эстетикалық тәжірибе жинайды, өмір құбылыстары мен өнер шығармаларын саралап, өздігімен бағалауға талпынады.

Жоғарғы кластарда баланың өмірдегі эстетикалық саланы талғммен қабылдауы жеткіншектерге қарағанда жоғары болады, дүниетанымдылығы мен пікірі жүйелене түсед. Өнерге, көркем творчествоға, өзінің тәртібіне  ерекше  мән береді. Мұғалімге баланың жас ерекшеліктерінің эстетикалық дамуын білу,  олардың эстетикалық талғамын мақсатты түрде жетілдіруде және сезім тәжірибесін толықтыруда көмегін  тигізеді.

Эстетика эстетикалық сананың міндетті ісі мен  құрылымын ашады. Ал тәрбие теориясы болса, эстетикалық сезімнің,  талғамның идеялық қалыптасу процесін зерттейді. Бұған нақты дәлелдің бірі « Жалпы білім беретін мектеп  концепциясының негізгі бағыттары» - (2006ж) құжатта орынды нұсқау бар:  «Аса маңызды міндет – оқушыларға көркемдік білім беру мен  эстетикалық тәрбиені айтарлықтай жақсарту. Әсемдік сезімін дамыту, жоғары эстетикалық талғам, өнер шығармаларын, тарих архитектура ескерткіштерін, туған табиғаттың сұлулығы мен байлығын түсініп, бағалай білу қасиетін қалыптастыру қажет. Осы мақсатта  әрбір оқу пәнінің, әсіресе зор танымдық және тәрбиелік күшібар әдебиеттің, музыканың, бейнелеу өнерінің эстетикалық мүмкіндіктері жақсы  пайдаланылсын», - деп көрсетілген.

Ал өскелең ұрпаққа эстетикалық тәрбие беруде мектеп  орасан зор роль атқаратыны белгілі. Нақосы мектепте  адамының эстетикалық мәдениетінің негіздері қаланады, сондықтан да эстетикалық тәрбие мәселелері біздің елімізге әрдайым жан-жақты тәрбиенің жалпы проблемаларымен байланыстыра қарастырылып келеді.

Қоғамның материалдық – экономикалық базасын жаңа адамды  қалыптастырудан,оның дамиуынан бөліп алып қарауға  болмайды. Сондықтан стетикалық тәрбиенің принциптерін жүзеге асыру мен қатар тәрбиенің бүкіл жүйесін одан әрі жетілдіре түсуге жағдай жасап отыру қажет.

Әрбір адамның творчестволық қабілетінің қанат жаюы оның еңбек саласының артуына  әсер етеді, мәдениетін дамытады. Сөйтіп адамның жалпы мәдениетінің маңызды бөлігі - өміріміздің барлық саласына ықпал тигізетін эстетикалық мәдениет болып есептеледі.

Эстетикалық тәрбие  - жан-жақты тәрбиенің бүкіл жүйесінің табиғи бір бөлігі.

Эстетикалық тәрбие – болмыстағы және өнердегі сұлулық пен әсемдікті дұрыс қабылдауға және эстетикалық түсінікті сезім мен талғамы тәрбиелейді. Өнерде және өмірде сұлулықты жасау,  оған қатысу қабілетін, қажетсінуін қалыптастырады.

Көркемдікке тәрбиелеу ісінде көптеген аса күрделіпроблемалар туады. Бала өнер арқылы өзінің көіл сезімін тереңірек түсіне білуі қажет. Сондай – ақ айқын ойлап, терең сезіне білуі тиіс,  ұстаздар тарапынан оқушыларға сапалы көмек қажет. Көркемдікке тәрбиелегенде баланың өлең, ырғақ, музыка,би  арқылы өз пікірін жеткізуіне, оның табиғи түрде ілгері дамуына кедергі жасамауы керек. Осы тұрғыдан алғанда мектептерде эстетикалық тәрбие беру іс – шарасында, атқарылып жатқан жұмыстар мен  әліде болса, шешімін таппай келе жатқан проблемалар жеткілікті.Эстетикалық әсер көбіне оқыту процестері арқылы беріледі. Әдебиет, суркт, музыка сабақтары  талапқа сай оқытылмайды. Мектепте оқушылар мен мұғалімдер арасында эстетикалық қарым –қатынас, үйлесім және эстетикалық сезім мәдениетінің төмендігін білдіреді. Жоғарыда көкейкесті мәселелерді талдай отырып, біз  курстық жұмыстың  тақырыбын, «Оқушылардың эстетикалық  мәдениеті мен білімін қалыптастырудағы музыканың рөлі» - деп  таңдадық.

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 1000 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 1000 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 1000 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Тәрбие

Дата опубликования: 29.04.2014 03:12

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: