ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Жалпы сөйлеу тілі дамымаған мектеп жасына дейінгі балаларды оқуға үйрету



Жоспар:

Кіріспе......................................................................................................2-4

ІЖалпы сөйлеу тілінің дамымауы.........................................................5-6

1.1  Сөйлеу  кемістігін   топтастыру.......................................................6-7

ІІ. Жалпы сөйлеу тілі дамымаған мектеп жасына дейінгі балаларды оқуға үйрету

2.1   Оқу  әрекеті  - балалардың  дамуындағы  негізгі  әрекет................8-9

2.2  Оқыту  қағидалары..........................................................................9-11

2.3 Сөйлеу тілі  бұзылған   балаларда   оқу  процесін  қалыптастыру....12-13

2.4  Сөйлеу  тілі бұзылған балаларды  түзете  оқыту...............................13-15

Қорытынды...................................................................................................16

Қолданылған  әдебиеттер.............................................................................17

 

Кіріспе.

Қазіргі таңдағы еліміздегі және де  шет  елдік  ғалымдардың  зерттеулері  бойынша  дамуында  түрлі  кемістігі  бар  балалардың саны жоғарылап  өсуде.Соның ішінде сөйлеу  тілі бұзылған  балалардың саны  жоғарғы  деңгейде  екені анықталды.Біздің басты  мақсатымыз-осы балалардың  мүмкіндіктерін анықтау, оқыту, тәрбиелеу, түзету жұмыстарын  жүргізу.        

 Оқу және сөйлеу қабілеті нашар балалардың тәрбиесі бестен бір түрлі арнайы оқу орындарында орындалады.Сөйлеу қабілеті нашар балалардың,мектепке дейінгі оқу орындары бар:ол балабақшалар,балалар үйі және арнайы топ мектепке дейінгі оқу және сөйлеу қабілеті өте нашар балалардың мектептері

Ұзақ мерзім бойы мектепке дейінгі балаларға көмек арнайы экспериментті оқу орындарында жүргізілді.60 жылдың басында бірінші экспериментті топ балабақшада өткізілген.Соңғы оң жылдықта ол оқу жақсы дамыған.Бұйрық қабылданған соң қалада мектепке дейінгі және  аномалды балалардың оқу орындары көп дамыған.Ол-көзі көрмейтін,құлағы естімейтін,тірек-қимыл аппараты бұзылған және сөйлеу  тілі бұзылған балаларға арналған.Осылардың ішінде мылқау балаларға арналған оқу орындары көптеу дамыған.                                                        

Мектепке дейінгі сөйлей алмайтын балалардың оқу орындағы жетістіктері мына жағдаймен анықталады,өйткені балабақшада  балалар өздерінің қатарларының қастарында болады.Бұл арнайы оқуға жақсы жетістік етеді,ол сөйлеу қабілетін жақсарту,адекватты әдістің  оқуын таңдау және балалармен жұмыс істеу және олардың  жан-жақпен түзете-тәрбиелеу жұмыстарының жасына қарай және кемістіктің құрылымының байқалуы.                                                    

Мектепке дейінгі жас сөйлеу қабілетіне өте сензивті кез болып байқалады,яғни оның дамуына жас ерекшелігінің оптималды мүмкіндіктері.Сонымен мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу қабілеті бұзылуы үлкен эффектпен жүзеге асады.                                

Арнайы мектепке дейінгі оқу орындарында сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен түзету жұмыстары жүргізіледі,тек қана кемістіктерін дұрыстау емес,сонымен қатар  балаларды мектепке дайындау.Табиғатпен байланысты және сөйлеу кемістігі ауыр балалар аралас мамандық мектебінде немесе сөйлеу  қабілеті өте ауыр балалар мектебінде оқи алады.Арнайы оқуда белгілі бір жағдайдағы немесе сөйлеу қабілеті жеңіл бұзылған балалардың кемістіктері мектепке дейінгі жаста толық жойылады,бірақ ары қарай логопедтің көмегін қажет етеді.                           

Мектепке дейінгі оқу орындарында арнайы ең жоғарғы бағытты қажет етеді.Арнайы бағдарламада тек сөйлеу тілі бұзылған балаларды ғана емес,сонымен қатар оқуға деген алдын ала дайындығы бар,фонетика-фонематикалық бұзылысы бар балалардың,ауызша,жазбаша бұзылыстары немесе тұтықпасы бар балаларды оқытып,тәрбиелейді.Балалардың фонематикалық қабылдауының біртіндеп дамуына бағытталған кішіпейілділік қарым-қатынасында жаттығулар жүйесінен көрінеді.Фонематикалық қабылдауының дамуы дыбысты,буынды сөзде, сөйлемді жинақтап,талдауынан көрінеді.                                         

Тұтықта балалармен жұмыс істеуде кішіпейілділік қарым-қатынасы жаттығулар жүйесінде коммуникативтік жауапкершіліктің біртіндеп жоғарлауына бағытталып,олардың қарым-қатынасында байқалады.Балалар өздерінің әр-түрлі мінез-құлықтарын,кенеттен пайда болатын өзгермелі жағдайдағы қарым-қатынасын басқаруды үйренді.                             

Арнайы мектепке дейінгі сөйлеу тілі бұзылған балаларға көп көңіл бөле отырып,оларды оқыту мен тәрбиелеудегі ерекшеліктерін ескере отырған жөн.Олар өздерінің белгілерін белгілі бір жағдайда орындауы мүмкін,егер практика кезінде таңдаулы  балалармен және топтарды бөлуде барлық қағидаларды сақтағанда.Топтарға дұрыс бөлу көбінесе олардың санына байланысты болады.Осы сөйлеу кемістігі бар балаларды зерттейтін ғылымға тоқталатын болсақ,ол ғылым-логопедия.                             

Логопедия дегеніміз- сөйлеу тілі кемістіктерін,оның бұзылу себептерін,болдырмау жолдарын,сонымен бірге осындай кемістіктердің әртүрлі жолдармен түзетіп жоюдың тәсілдерін зерттейтін ғылым.

Логопедия термині грек тілінен құралған,логос-сөз,педео-оқытам,тәрбиелеймін деген мағына береді.Логопедия арнайы педагогиканың бір бөлігі болып есептеледі. Логопедияның зерттеу объектісі-сөйлеу тілінің бұзылуынан зардап шеккен адам.                  

Қазіргі логопедия мектеп жасына дейінгі,мектептегі логопедия және жеткіншектер мен ересектер логопедиясы деген бөлімдерден тұрады.        Логопедияның негізгі мақсаты-тіл кемістігіне шалдыққан адамдарды оқыту ментәрбиелеу және қайта тәрбиелеу,сонымен бірге сөйлеу тілінің кемістіктерінен алдын-ала сақтандыру жолдарын ғылыми негізде жете зерттеу болып табылады.                                                                        

Логопедия ғылымының анықтамасына сүйене отырып,мынандай міндеттерді  белгілеуге болады:                                                            

1)әртүрлі тіл кемістіктеріндегі сөйлеу тілі қызметінің дамуын зерттеу.

2)Сөйлеу тілі бұзылуының таралуын,оның симптоматикалық белгілерін анықтау.                                                                             

3)Сөйлеу тілі бұзылған баланың сөйлеу қабілетінің өздігінен белгілі бір бағытпен дамуын,сөйлеу кемістіктерінің адамның жеке басына қалыптасуына,психикасының дамуына тигізетін ықпалын анықтау.             

4)Әртүрлі ақаулары бар балалардың сөйлеу тілінің қалыптасу ерекшеліктері мен кездесетін тіл кемістіктерін зерттеу.                    

5)Сөйлеу тілі бұзылуының себептерін, белгілерін, құрылымын, механизмдерін  анықтау.                                                                     

 6)Сөйлеу тілінің кемістіктерін анықтайтын,ажырататын педагогикалық тәсілдерді жетілдіру,дамыту.                                           

7)Сөйлеу тілі кемістіктерін жүйелеу.                                          

8)Тіл кемістіктерінің ерекшеліктеріне байланысты қолданылатын түзету әдістері мен амалдарын жетілдіру.                                       

9)Қазақ тіліне тән дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін және түзету тәсілдерін анықтау.                                                             

10)Сөйлеу тілі кемістіктерінен алдын-ала сақтандыру тәсілдерін толық жетілдіру.                                                                          

 11)Логопедиялық жәрдемді ұйымдастыру мәселесін жете зерттеу.        

Көрсетілген міндеттерден логопедияның теориялық және практикалық бағыттылығы анықталады.Сонымен сөйлеу тілінің дамуы мен оның бұзылуын түзету және сақтандыру логопедиялық ықпал жасау барысының негізгі бағыты болып есептеледі.Логопедияның мағынасы тілдің әлеуметтік маңызымен байланысты.Өзімізге белгілі біздің тіліміз 2міндетті атқарады.1-шісі адамдардың өзара қатынастары,байланыстыру құралы ретінде қолданылса,2-шісі айтайын деген ойды бір-біріне жеткізіп түсінісу үшін қолданылады.                                                            

Логопедияның әдістері:                        

1.Ұйымдастыру:комплексті(жан-жақты); лангитюттік (баланың даму динамикасында зерттеу); салыстыру.                                         

 2.Практикалық әдіс:бақылау,эксперимент.              

3.Психометриялық әдіс:тест,анкета,әңгіме,интервью,анамнез жинау.    

4.зерттеу нәтижесінің жұмысын талдау, зерттеу.

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 2000 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 2000 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 2000 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Тәрбие

Дата опубликования: 20.04.2014 13:44

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: