ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Дисграфия



                                                 Жоспар:

Кіріспе…………………………………………………………….………………2

I. Дисграфия  ж?не  оны? белгілері......................................................................3

1.1 Дисграфияны? классификациясы...................................................................3

1.2 Жазуда?ы ерекше ?ателіктер..........................................................................6

II. Дисграфиясы бар балаларды? фонематикалы? талдауыны? ?алыптасу ерекшеліктері.........................................................................................................8

2.1 Фонематикалы? талдау ж?не жина?тауын дамыту...................................8

?орытынды…………………………………………………………………..…9

Пайдаланыл?ан  ?дебиеттер…………………………………………………..11

 

 

Кіріспе

         Арнайы зерттеулер к?рсеткендей балаларды?  жазуында?ы спецификалы? ?ателерді т?зету ж?не диагностикалау  с?ра?тары  к?птеген ?алымдарды? назарын  аударуда.

Бізді? курсты? ж?мыста жо?арыда атал?андар?а сай , зерттеуді? ма?саты  т?менгі сыныпты? о?ушыларыны? жазуында?ы спецификалы? ?ателерді зерттеп ашып к?рсету болып табылады.

?ойыл?ан ма?сат?а жету ?шін, келесі міндеттерді орындау керек:

Отанды? ж?не шетелдік ?дебиеттерді талдап, зерттеу.  Жазбаша с?йлеу тіліні?  дамуыны?  ерекшеліктері туралы ?азіргі та?да?ы туында?ан с?ра?тарды ?арастыру.

         Жазуды? б?зылуын белгілеуде, негізінде, дисграфия, аграфия, дизорфография, эволюциялы? дисграфия(балада?ы о?уды ме?геру ?рдісіні? б?зылуын белгілеуде) деген терминдерді ?олданады.

Дисграфияны? негізгі белгісі (симптоматикасы) жазуда кездесіп т?ра?ты ж?не ?айталанып отыратын ерекше ?ателер болып табылады. Ондай ?ателерді т?менгідей топтастыру?а болады: ?ріптерді алмастыру ж?не шатастыру, с?здік дыбысты?, буынды? ??рымыны? б?зылуы, с?йлемде с?здерді? бірге жазылуы, аграмматизмдер. Сонымен ?атар, дисграфияда с?зсіз функцияларды? б?зылуыны? белгілері де бай?алады.

         И.Н.Садовникова жазуда?ы ?ателерді толы? аны?тап ж?йелеу ж?не т?зету ж?мыстарын тиімді ?йымдастыру ?шін ерекше ?ателерді де?гейлік принципке с?йеніп талдау ?ажет деп есептейді. Соны? негізінде ерекше ?ателерді ?ш топ?а б?леді:

- ?ріп ж?не буын де?гейіндегі ?ателер;

- с?з де?гейіндегі ?ателер;

- с?йлем де?гейіндегі ?ателер

         Зерттеу ма?саты –   Дисграфиясы бар балаларды? фонематикалы? талдауыны? ?алыптасу ерекшеліктерін аны?тау.

        Зерттеу міндеттері:

1. Дисграфиясы бар балаларды? с?здік ?оры м?селесі бойынша арнайы педагогикалы? – психологиялы? зерттеулерді талдау.      

2. Дисграфиясы бар балаларды? с?здік ?орын зерттеу бойынша ?дістемелерді іріктеу.

3. Дисграфиясы бар балаларды? мектепке дайынды?ын  аны?тау.

[smskey]текст[/smskey]

Заказать работу

Тип: Курсовой

Категория: Бас?а та?ырып

Дата опубликования: 20.04.2014 13:41

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: