ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Сауат ашудың ғылыми негіздері



Жоспар
Кіріспе...................................................................................................................3-4
1    Сауат ашудың әліппе кезеңін оқытудың негіздері
1.1 Дауысты және дауыссыз дыбыстарды оқыту..............................................5-9
1.2  Дыбыстардың ғылыми негіздері............................................................9-11

2 Сауат ашу әдістемесінің ғылыми негіздері
2.1 Сауат ашу әдістемесінің ғылыми негіздері...........................................12-16
2.2 Бастауыш сынып оқушыларына тілдің орфографиялық нормасын оқытудың ғылыми негіздері....16-19
Қорытынды ......................................................................................................20-21
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................................22

Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі.
Бүгінгі күнде әртүрлі ғылымдардың өзара тоғысуы, бір-бірімен ықпалдасуы оң нәтиже беруде. Қазақ тіліндегі мәтіндерге математикалық әдістер арқылы қазақ дыбыстарының тілімізде қолданылу жиілігін, оның сандық және сапалық ерекшеліктерін, тілдік заңдылықтарын айқындау, анықтау, осы арқылы сауат ашудың әліппе кезеңін оқытуда жаңа жүйе жасау қажеттігі туындады. Сондықтан мектеп есігін жаңа ашқан балаларды тез және сапалы сауаттандырып, дыбыстардың дұрыс айтылу, жазылу заңдылықтарын оқушыларға тез үйрету жолдарын іздестіру, оны зерттеу мәселесі алға шықты.
Әліппе – сауат ашудың негізгі саласы. Әліппе – баланы алғаш рет оқуға, жазуға үйрету жөніндегі ғылым.
Дыбыстарды дұрыс айта алмайтын, әріп танымайтын баланың сауатын ашу жұмыстарын жетілдіру, оны ойдағыдай іске асыру оңай шаруа емес екені белгілі. Оны лингвостатистикалық әдістер арқылы анықтауға тура келді. Сауат ашудың әліппе кезеңін оқытуды тіліміздегі дыбыстардың қолданылу жиіліктеріне, өзіндік ерекшеліктеріне, табиғи заңдылықтарына негіздеп жүргізу тақырыбымыздың өзектілігін дәлелдейді.
Зерттеу нысаны. Сауат ашудың әліппе кезеңін оқыту үдерісі.
Зерттеудің пәні. Сауат ашудың әліппе кезеңін оқытуды жаңаша зерделеп, жүйелеу әдістемесі.
Зерттеу мақсаты. Сауат ашудың әліппе кезеңін оқытуды тіліміздегі дыбыстардың сөздерде кездесу жиілігін, олардың бір-бірімен тіркесу заңдылығын, өзіндік ерекшеліктерін және дыбыстардың жұпталып келу мүмкіндіктерін лингвостатистикалық әдістермен зерделеу арқылы жаңа әдістемелік жүйе жасау.
Зерттеу жұмысының міндеттері.
1. Сауат ашу жүйесінің әліппе кезеңіне қатысты педагогикалық, психологиялық және әдістемелік әдебиеттерді шолу арқылы сауат ашудың әліппе кезеңін жетілдірудің теориялық негізгі бағыттарын айқындау.
2. «Әліппе» оқулықтарына талдау жасау.
3. Ғылыми еңбектерге, көркем шығармаларға және күнделікті баспасөзде жарияланған мақалаларға лингвостатистикалық зерттеу жүргізіліп, қазақ тіл дыбыстарының сөздердегі қолданылу жиілігін, өзіндік ерекшеліктерін, табиғи заңдылықтарын анықтау.

Пайдаланылған әдебиеттер
1. Аханов К. Тіл білімінің негіздері. 1995,390-бет.
2. Оралбаева Н, Мадина Г, Әбілқаев А. Қазақтілі. Алматы, 1999
3. Қазақтілініңгармматикасы. Синтаксис. II. 1997.
4. Ә.Әбілақов. меңгерудің өзіндік ерекшеліктері, қазақстан мектебі,1995, №6;
5. Балақаев М, Қордабаев Т. Қазіргі қазақ тілі. А., 1991, З-б.
6.Төлегенов О. Қазіргі қазақ тіліндегі жалпы модельді және мақсат
мәнді жай сөйлем типтері. 1968.
7. Арғынов X. Қазақ тілі методикасы. Синтаксис, пунктуация. 1974.
8. Оралбаева Н, Мадина Г, Әбілқаев А. Қазақ тілі. (практикалық курс). Алматы, 1964 ж. 164-6.
9. С.Аманжолов, А.Әбілқаев, И.Ұйықбаев. Қазақ тілі грамматикасы. Алматы, 1967, 7-8-6.
10. Ш.Әуелбаев, Қ.Қабиева. Қазақ тілі грамматикасы. Алматы, 1969, 66-67-6.
11. Арғынов X. Қазақ тілі методикасы. Синтаксис, пунктуация. 1974, 21-22-6.
12. С.Аманжолов, А.Әбілқаев. Қазақ тілі VII класқа арналған, 1985, 31-32-6.
13. Қабиева Қ.Е. «Сөйлемдегі сөздердің байланысу нінде» 1965, 5-14-б.
14. Балақаев М, Қордабаев Т. Қазіргі қазақ тілі. Синтаксис, 1971. 33-35-6.
15. Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту методикасы. - Алматы: «Мектеп», 1997 ж 42 бет.
16. Бастауыш мектеп 1997. №16, 17, 18, 19 бет.
17. Бәкірова «Қазақ тілі» оқулығына методикалық нұсқау - Алматы: 1987ж48бет.
18. Бектаев К, Молдабеков К. Бастауыш сынып оқулықтары тесінің сөздігі Шымкент обл. Баспаха 1990 ж.
19. Балақаев М.Б, Жұмабаев Ә.Е Қазақ тілі - Алматы: «Атамұра», 1978 ж 356 бет.

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 500 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 500 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 500 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Басқа тақырып

Дата опубликования: 02.06.2014 10:31

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: