ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Дәлелдеуге үйрету әдістемесі



КІРІСПЕ................................................................................................................3-4
І МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЙЛЕМДЕР ЖӘНЕ ПІКІРЛЕР
1.1 МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЙЛЕМДЕР ЖӘНЕ ТЕОРЕМАЛАР.................5-8
1.2  МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҚҰРАМА СӨЙЛЕМДЕР ЖӘНЕ ПІКІРЛЕ........8-12

ІІ  ТЕОРЕМАЛАРДЫ ДӘЛЕЛДЕУ
2.1 ДӘЛЕЛДЕУ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК............................................................13-15
2.2 ТЕОРЕМАЛАРДЫ ДӘЛЕЛДЕУ ӘДІСТЕРІ...........................................15-21
ҚОРЫТЫНДЫ .................................................................................................22-23
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.................................................................24

Курстық жұмыстың өзектілігі. Оқушыларға әр түрлі дәлелдеулер әдісін үйретудің басты мақсаты — математикалық теорияларды игеру және оларды өздігінен теоремаларды дәлелдеуге машықтандыру.
Сондықтан окушыларға дәлелдеу әдістерін үйрету үшін тео¬ремаларды дәлелдеудің мән-мағынасынан шығатын оларды баяндау қағидаларын сакдау кажет. Дәлелдеудің мағынасы — теореманың шартынан корытындысына логикалық көшу екені мәлім. Олай болса, бұл көшуді іске асыру үшін оқушы теорема¬ның шарты қайсы, қорытындысы кайсы екенін ажырата білуі тиіс. Ендеше, теореманы дәлелдеудің басты қағидасы — окушыларға теореманың шарты мен қорытындысын айырып көрсету, оларды саналы ажыратуға кол жеткізу. Сондықтан мұғалім теоремаларды баяндағанда бұл қағиданы мүлтіксіз орындауы, жаңадан өтілген әрбір теореманың шарты мен корытындысын айыруды окушылардан үнемі талап етуі тиіс.
Мектеп математикасында кез келген теореманы дәлелдеудің мақсаты — айтылған ұйғарымның ақиқаттығын тағайындау және дәлелденетін теореманың бұрын дәлелденген теоремалармен байланысын анықтау. Теореманы дәлелдеу логика заңдарына негізделеді.
Курстық жұмыстың мақсаты: Зерттеудiң мақсаты математикалық бекiтулердiң дәлелдемелерiн бауыш сыныптың оқушыларын үйретудiң әдiстемесiнiң әзiрлеуiнде тұрады.
Зерттеу нысаны. Бастауыш сыныптың математикасының курсiнде дәләлдеуге үйрену болып табылады.
Курстық жұмыстың міндеттері:
1. Мектеп математикасына үйренудiң оқу-әдiстемелiк және ғылыми әдебиетке және тәжiрибесiнде дәлелдемелердi терiске шығаруға үйренудiң мәселесiн ахуалдың талдауын өткiзу.
2. Математикалық бекiтулердiң дәлелдемелерiн терiске шығаруға үйренудiң ұғымының мазмұнын анықтап алу.
3. Математикалық бекiтулердiң дәлелдемелерiн үйренудiң негiз құрайтын әрекеттердi жиынтығын шығарсын, және дәләлдеу үйрену бойымен олардың белсендiлiктiң құрылымымен салыстыру.
4. Бiлу компоненттерiнiң қалыптастыруын әдiстемесiн математикалық бекiтулердi дәләлдеудi терiске шығаруға жасау.
Зерттеудiң обьектісі - дәлелдемелердi бастауыш сыныптың математикасының курсiнде мақсаттар, мазмұн, әдiстер, пiшiн және терiске шығаруға үйрену.

1.Б.Баймұханов. Математика есептерін шығаруға үйрету.
2. Әбілқасымова А.Е., Көбесов А.К., Рахымбек Д., Кенеш Ә.С. «Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі». Алматы «Білім» 1998ж
3. А.Б.Жанәділ. «Математика сабақтарын түрлендіріп өткізу». Бастауыш мектеп №8-9. 1998ж. 41 бет.
4. Дүйсенбекова «Оқушылардың танымдық әрекеттерін дамыту». Бастауыш мектеп №10. 1999ж. 27 бет.
5. Ж.Қайыңбаев. «Математиканы оқыту ерекшеліктері». Бастауыш мектеп №5. 1999ж. 9 бет.
6. Баймұқанов Б., Мубараков А. «Математиканы оқытудағы сабақтастық». Бастауыш мектеп №1. 2000ж. 25 бет.
7. Б.М.Қосанов. «Математикадан сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларға экономикалық тәрбие беру». Алматы «Іскер» 1998ж.
8. «Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі» Қ.Оспанов Алматы, Атамұра 2005.
9.«Бастауышмектептематематиканыоқытудыңтеориясыжәнетехнологиясы», Т.Қ.Оспанов Алматы, 1994.
10. Қ.Оспанов, О.В.Кочеткова, Ж.Қ.Астамбаева. «Жаңабуыноқулықтарыбойыншабастауышсыныптардаматематиканыоқытуәдістемесі». Алматы, 2005
11. «Бастауыш мектептерде математиканы оқыту әдістемесі» Т.Қ. Оспанов, Ш.Х. Құрманалина, Астана -2007
12. «Бастауыш кластарда математиканы оқыту». Алматы, «Мектеп» 1987
13. ОспановТ.Қ, Құрманалина Ш.Х. «Математиканың бастауыш курсын оқытудың әдістемесі» Алматы 199

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 1000 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 1000 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 1000 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Басқа тақырып

Дата опубликования: 02.06.2014 09:02

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: