10% ЖЕҢіЛДІК АЛУ!


Біздің Вконтакте группамызға қосылсаңыз, сіз автоматты түрде барлық қызметтер мен жұмыстарға 10% жеңілдікке қол жеткізесіз.

Группаға қосылу

20% ЖЕҢіЛДІК АЛУ!


Барлық қызметтер мен жұмыстарға 20% жеңілдік алу үшін, біздің Вконтакте группамызға қосылу қажет және достарыңмен біздің сайтпен бөлісуің қажет.

Дисграфия



                                                 Жоспар:

Кіріспе…………………………………………………………….………………2

I. Дисграфия  ж?не  оны? белгілері......................................................................3

1.1 Дисграфияны? классификациясы...................................................................3

1.2 Жазуда?ы ерекше ?ателіктер..........................................................................6

II. Дисграфиясы бар балаларды? фонематикалы? талдауыны? ?алыптасу ерекшеліктері.........................................................................................................8

2.1 Фонематикалы? талдау ж?не жина?тауын дамыту...................................8

?орытынды…………………………………………………………………..…9

Пайдаланыл?ан  ?дебиеттер…………………………………………………..11

 

 

Кіріспе

         Арнайы зерттеулер к?рсеткендей балаларды?  жазуында?ы спецификалы? ?ателерді т?зету ж?не диагностикалау  с?ра?тары  к?птеген ?алымдарды? назарын  аударуда.

Бізді? курсты? ж?мыста жо?арыда атал?андар?а сай , зерттеуді? ма?саты  т?менгі сыныпты? о?ушыларыны? жазуында?ы спецификалы? ?ателерді зерттеп ашып к?рсету болып табылады.

?ойыл?ан ма?сат?а жету ?шін, келесі міндеттерді орындау керек:

Отанды? ж?не шетелдік ?дебиеттерді талдап, зерттеу.  Жазбаша с?йлеу тіліні?  дамуыны?  ерекшеліктері туралы ?азіргі та?да?ы туында?ан с?ра?тарды ?арастыру.

         Жазуды? б?зылуын белгілеуде, негізінде, дисграфия, аграфия, дизорфография, эволюциялы? дисграфия(балада?ы о?уды ме?геру ?рдісіні? б?зылуын белгілеуде) деген терминдерді ?олданады.

Дисграфияны? негізгі белгісі (симптоматикасы) жазуда кездесіп т?ра?ты ж?не ?айталанып отыратын ерекше ?ателер болып табылады. Ондай ?ателерді т?менгідей топтастыру?а болады: ?ріптерді алмастыру ж?не шатастыру, с?здік дыбысты?, буынды? ??рымыны? б?зылуы, с?йлемде с?здерді? бірге жазылуы, аграмматизмдер. Сонымен ?атар, дисграфияда с?зсіз функцияларды? б?зылуыны? белгілері де бай?алады.

         И.Н.Садовникова жазуда?ы ?ателерді толы? аны?тап ж?йелеу ж?не т?зету ж?мыстарын тиімді ?йымдастыру ?шін ерекше ?ателерді де?гейлік принципке с?йеніп талдау ?ажет деп есептейді. Соны? негізінде ерекше ?ателерді ?ш топ?а б?леді:

- ?ріп ж?не буын де?гейіндегі ?ателер;

- с?з де?гейіндегі ?ателер;

- с?йлем де?гейіндегі ?ателер

         Зерттеу ма?саты –   Дисграфиясы бар балаларды? фонематикалы? талдауыны? ?алыптасу ерекшеліктерін аны?тау.

        Зерттеу міндеттері:

1. Дисграфиясы бар балаларды? с?здік ?оры м?селесі бойынша арнайы педагогикалы? – психологиялы? зерттеулерді талдау.      

2. Дисграфиясы бар балаларды? с?здік ?орын зерттеу бойынша ?дістемелерді іріктеу.

3. Дисграфиясы бар балаларды? мектепке дайынды?ын  аны?тау.

[smskey]текст[/smskey]

Тапсырыс беру

Тип: Курсовой

Санаты: Бас?а та?ырып

Жарияланған уақыты: 20.04.2014 13:41

Мақаланы бекіту Мақаланы ерекшелеу

БІЗБЕН БІРГЕ АҚША ТАП!


Ол үшін не істеу қажет:
1. Сайтқа кіру қажет;
2. Сайтқа өз жұмысыңызды жүктеуіңіз қажет;
3. Жұмыстың бағасын қою қажет(бағасын тым жоғары қоймаңыз, сатылмауы мүмкін);
4. Біз тек өз коммисиамызды қосамыз;
5. Тапқан ақшаңызды банк карточкасына шығарып алсаңыз болады.


БІЗДІҢ САЙТ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕ: