ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Тұтықпаны түзетуде компьютерлік бағдарламаларды қолдану



Мазмұны

  1. Кіріспе..........................................................................................................2
  2. Негізгі бөлім.
    1. Тұтықпаға жалпы сипаттама................................................................3
    2. Тұтықпаны түзетуде компьютерлік бағдарламаларды қолдану.................................................................................................13
  3. Қорытынды...............................................................................................18

 

Кіріспе

        Тұтықпа бүгінгі күні ең ауыр тіл кемістігі. Осы күнге дейін тұтықпа көптеген ғалымдардың зерттеу жұмытарына негіз болып келді. Оларға Селиверстова В.И., Сикорский И.А., Волкова Л.С., Өмірбекова Қ.Қ., және тағы басқа ғалымдардың еңбектерін жатқызуға болады. Балалар арасында тұтықпаның таралуы туралы статистикалық мәліметтерді талдау барысында төмендегі қорытындыларды жасауға болады:

  1. Тұтықпа көбінесе 2-5 жас аралығында пайда болады, яғни фразалық сөйлеудің қарқынды даму кезінде.
  2. Тұтықпа бастауыш сынып оқушыларынды (әсіресе 1-сыныпта) жиі кездеседі.
  3. Мектепте оқу кезінде және жыныстық жетілу кезінде жетіледі.
  4. Ер балалар арасында тұтықпа 3 есе жиі кездеседі.
  5. Жалпы балабақшалар мен мектептерді салыстырғандабалалар үйіндегі, мектеп интернатының балалары арасында тұтықпа жиі кездеседі.
  6. Қалада тұратын балаларға қарағанда  ауылда тұратын балалар  арасында тұтықпа жиі кездеседі.

Ауылда 0,8-0,9% болса (И.И.Демина, О.Т.ИМорозов), ал қалада 2% шамасында(М.Е.Хватцев) тұтықпа байқалады. Прфессор М.Зееманың айтуы бойынша климаттың жағдайы да тұтықпаның пайда болуына әсер етеді.

Ғалымдардың дерегіне сүйенсек, әлемде ересек адамдардың жүзден бір, ал балалардың елуден бір пайы­зы осы тұтықпадан, яғни кекештеніп сөйлеуден зардап шегеді екен. «Тұтықпа» дегеннің өзі сөздің түрлі көріністе түйінделеді, яғни адам бір сөйлемді толық айтып үлгер­мейді, жиі тоқтап, қайталап, кекеш­теніп қалады. Мұндай жағдайлар біреулерде жиі, енді біреулерде сирек қайталанып отыра­ды. Оның негізгі себе­бі ауыр науқастан, қатты қорқудан, туу кезіндегі жарақаттан болуы мүм­кін. Тұтықпа тұқым қуалауы да ғажап емес.

Тұтықпа оған ұшыраған балаларда 10 жас­қа толғанша-ақ белгі береді. Бір ерекшелігі, ол қыздардан гөрі ер балаларда көбірек кез­деседі екен. Ол баланың толғанысы кезінде жиі байқалады, бұл кезде бала кекештеніп сөй­лейді де, асып-сасады, өз кезегінде ол тұтықпаны күшейтіп жібереді. Мұндайда баланың өз-өзіне келуіне жағдай жасау керек.

Тұтықпаны дер кезінде емдемесе, ол созылмалы күйге ауысады. Ал бұл сырқатты емдеу ұзақ уақыт әрі, төзім­ділікпен жүргізілуі тиіс.

Тақырыптың өзектілігі: тұтықпа мәселесі жан-жақты зерттелініп келген тақырып болғанымен, осы күнге дейін логопедияның өзекті мәселелерінің бірі болып саналады.

Зерттеудің мақсаты:  Тұтықпа балалармен түзету жұмысын ұйымдастыру барысында заманауи тәсілдерді қолдану жолдарын қарастыру.

Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттер қойылады:

-Арнайы әдебиеттегі тұтықпа балаларды түзетудің заманауи әдістемелеріне шолу жасау;

-Тұтықпа балалардың сөйлеу тілін түзетудің тиімді жолдарын анықтап, атап айтсақ axSoft Speech corrector бағдарламасын  тәжірибе жүзінде тексеру.

Зерттеу пәні: Тұтықпа балаларды түзете-оқыту үрдісі.

Зерттеу объектісі:Тұтықпа балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары.

Жұмыс барысында төмендегідей әдістер қолданылды:

-Қарастырылып отырған мәселе бойынша арнайы әдебиеттерге талдау жасау;

-Педагогикалық бақылау, әңгімелесу;

-Зерттеу-тәжірибелік жұмысы.

Жұмыстың тәжірибелік маңыздылығы: Тұтықпа балалармен түзету жұмыс барысында axSoft Speech corrector бағдарламасын пайдаланудың жолдарын және тиімділігін анықтау.

Тұтықпаға жалпы сипаттама.
         Сөйлеу аппараттарының тыртысуы салдарынан, сөйлеу жылдамдылығы мен ырғақтылығының бұзылысы. Синонимдері: balduties, disphemia . Арнайы әдебиеттерде тұтықпаның себептеріне әр түрлі көзқарастар айтылды. Хр. Лагузен (1832) тұтықпаның себептеріне аффекті, қорқуды, ұялшақты, қатты ашулануды, бас миының зақымдалуы мен ауруын, тұтығуға еліктеуді жатқызады. Қазіргі кезде тұтықпаның себептерін екі топқа бөледі:бейімдеуші және қоздырушы. [1]

        Біріншісіне баланың нерв жүйесінің әлсіретіп, нерв жүйесінің бұзылуына әкеліп соғатын жағдайлар жатады (құрсақта жатқанда, туу кезіндегі зақымдалу; инфекциялық аурулар; тұқымқуалаушылық яғни ата-аналарының нерв жүйесінің әлсіздігі, ерекшелігі; констуционалдық бейімділігі, педагогикалық қараусыз қалу)

        Қоздырушы себептерге жататындар: күшті жүйке күйзелісін тудыратын кенеттен психиканың зақымдалуы, тәрбиелеу тәсілдерін дұрыс қолданбау, сөйлеу ортасының жағымсыздығы, сөйлеу тілінің дамуының кешеуілдеуі.

        Осы уақытқа дейін тұтықпаның этиологиясына бірдей көзқарас жоқ. Дегенмен, барлық зерттеушілер, тұтықпаның пайда болуына бірқатар факторлардың маңызын айтады.

  1. Баланың жасы.
  2. Баланың орталық жүйке-жүйесінің зақымдалуы.
  3. Жеке тұлғаның ерекшелігіне байланысты сөйлеу онтогенезінің өтуі.
  4. Бас миының функционалдық ассимитриясының қалыптасы ерекшеліктері.
  5. Психикасының зақымдалуы.
  6. Генетикалық фактор.
  7. Жыныстық деморфизм.

        Тұтықпаның пайда болуына әсер ететін бірнеше факторларды атауға болады (соматикалық әлсіреу, мінезінің жағымсыз жақтары, әлеуметтік жағдайы мен ортасы және т.б.). Әдетте, тұтықпа бір емес, бірнеше факторлардың қосылып келу салдарынан пайжа болады. Этиологиялық факторлардың әрқайсысына жекеше тоқталайық.

        Баланың жасы тұтықпа екі-алты жас аралығында пайда болады. Ол мектепке дейінгі жастағы баланың сөйлеу іс-әрекетінің координаторлық механизмдері қарқынды қалыптасу сатысында болуымен байланысты. Көптеген физиологиялық зерттеулерде, қарқынды даму сатысында, кез-келген функционалды жүйенің зиянды факторлардың салдарынан ауытқуға шалдыққыштығы дәлелденген.

        Көп жағдайды тұтығатын балаларда бас миының резидуальдық сипаттағы органикалық зақымдалуы байқалады. Орталық жүйке-жүйесінің жағдайы кейбір тұтықпа балаларда бас миының органикалық зақымдалуы байқалмайды. Сонда да, қалыпты балаларға қарағанда тұтықпа баланың жүйке-жүйесінің ерекшелігін көрсететін үрейлену, жаңа жағдайдағы бейімділігінің төменгі сияқты белгілері байқалады. [1]

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 1000 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 1000 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 1000 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Медицина

Дата опубликования: 20.04.2014 13:30

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: