ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Теңдеу және оны шешуге үйрету



                                     МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ..............................................................................................................................3

1 ТЕҢДЕУ ҰҒЫМЫНЫҢ ЖӘНЕ ОНЫ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ   

1.1 Теңдеу  ұғымының мән-мағынасы.......................................................6

1.2 Теңдеу жайында түсінік қалыптастыру және оны шешуді үйретудің әдістемелік негіздері.............22                  

2 БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ

2.1 Білім стандартын және оқу бағдарламасын, оқулықты талдау... 25

2.  2 Тәжірибелік жұмыс және оның нәтижесі...................................38

ҚОРЫТЫНДЫ......................................................................................45

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ…………………................47

КІРІСПЕ
Зерттеу жұмысының көкейкестілігі: Бастауыш сыныптардағы “Арифметика” оқу пәнінің орнына “Математика” енгізілгеннен бері алгебралық элементтерді білім мазмұнының құрамды бөлігіне айналды. Ал бастауыш сыныптардың математика курсындағы алгебра элементтерінің аса маңыздысы теңдеу және оны шешу тәсілдерін оқытып үйрету болып табылады.
Бастауыш сыныптардың математика курсы мазмұнының құрайтын, алгебраның элементтерінің пәндік теориялық яғни математикалық негізі “Математика негіздері” немесе “Бастауыш мектеп математикасының негіздері” атты көптеген әдебиеттерде қарастырылған. Ал осы мәселенің әдістемесіне әдіскер ғалымдардың “Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың әдістемесі” атты еңбектерінің бір тарауы арналған.
Бірақта, алгебралық элементтерді бастауыш сыныптарда ұзақ уақыт бойы оқытылып келе жатқанына қарамастан бүгінге дейін бастауыш сынып оқушыларының көпшілігі теңдеуді шешумен және талдаумен байланысты тапсырмаларды орындауда қате жіберітіндігі тәжірибеде байқалуды.
Шындығында бастауыш сыныптарға арналған әр түрлі нұсқаудағы ( Ресейлік және Қазақстандық) оқулықтардың «Методика начального обучения математике», «Средства обучения математике» өзінде мәселеге бірізді әдістеме қалыптаспаған.
Осының нәтижесінде білім стандарты мен оқу бағдарламалары
деңгейінде білім, білік және дағдыларды қалыптастыруда кемшіліктер орын алуда
Теңдеу және оны шешу тәсілдері бастауыш сыныптарда оқытудың теориясы мен тәжірибесі арасындағы орын алып отырған қарама-қайшылық біздің “Теңдеу және оны шешуге үйрету” атты курстық жұмыс тақырыбын таңдай алуғы негіз болды.

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР TI3IMI

1. «Математика негіздері» Т.Қ. Оспанов
2. «Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі»
Қ.Оспанов Алматы, Атамұра 2005.
3. «Методика начального обучения математике» /Под ред. А.А.Столяра,
В.Л. Дрозда. – Минск,1988.
4. «Средства обучения математике» А. М. Пышкало. М., 1981»
5. «Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы және
технологиясы», Т.Қ.Оспанов Алматы, 1994.
6. Қ.Оспанов, О.В.Кочеткова, Ж.Қ.Астамбаева. «Жаңа буын оқулықтары
бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі».
Алматы, 2005
7. «Бастауыш мектептерде математиканы оқыту әдістемесі» Т.Қ. Оспанов,
Ш.Х. Құрманалина, Астана -2007
8. «Бастауыш кластарда математиканы оқыту». Алматы, «Мектеп» 1987
9. ОспановТ.Қ, Құрманалина Ш.Х. «Математиканың бастауыш курсын
оқытудың әдістемесі» Алматы 1995
10. Истомина Н.Б «Методика обучения математике в начальных классах»
Москва, 2000
11.Эрдниев П.М, «Теория и методика обучения математике в начальной
школе Москва, 1988
12.Қазақстан Респбликасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік
жалпыға міндетті стандарттары. Алматы, 1998.
13. Математика 1 сыныпқа арналған бағдарлама. Алматы, РОНД, 2002
14. Математика 2 сыныпқа арналған бағдарлама. Алматы, РОНД, 2002
15. Математика 3 сыныпқа арналған бағдарлама. Алматы, РОНД, 2002
16. Математика 4 сыныпқа арналған бағдарлама. Алматы, РОНД, 2002
17.Т.Қ.Оспанов және т.б. Математиканы оқыту әдістемесі 1сынып,
Алматы, «Атамұра» 1997-2000
18. Т.Қ.Оспанов және т.б. Математиканы оқыту әдістемесі 2 сынып,
Алматы, «Атамұра» 1997-2000
19. Т.Қ.Оспанов және т.б. Математиканы оқыту әдістемесі 3 сынып,
Алматы, «Атамұра» 1997-2000
20. Т.Қ.Оспанов және т.б. Математиканы оқыту әдістемесі 4сынып,
Алматы, «Атамұра» 1997-2000
21. 1-сынып «Математика» Оспанов Т.Қ , Құрманалина Ш , Қайыпбаев Ж
Ерешева К , Алматы, Атамұра 2002ж

22. 2-сынып «Математика» Оспанов Т.Қ , Құрманалина Ш , Қайыпбаев Ж
Ерешева К , Алматы, Атамұра 2002ж

23. 3-сынып «Математика» Оспанов Т.Қ , Құрманалина Ш , Қайыпбаев Ж
Ерешева К , Алматы, Атамұра 2002ж
24. 4-сынып «Математика» Оспанов Т.Қ , Құрманалина Ш , Қайыпбаев Ж
Ерешева К , Алматы, Атамұра 2002ж
25. Бастауыш мектеп журналы

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 1000 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 1000 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 1000 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Математика

Дата опубликования: 26.04.2015 15:28

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: