ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Математика сабағында әріпті өрнектерді оқыту



Жоспар
Кіріспе...................................................................................................................3-4
1.    Математикалық өрнектер
1.1 Сандыөрнектер мен әріптіөрнектер........................................................5-6
1.2  Алгебралық орнектер....................................................................................6-8

2 Әріпті өрнектерді оқыту әдістемесі
2.1 Әріпті өрнектің мәнін табуға арналған сабақ жоспарлары.......................8-14
2.2 Әріпті өрнектерді оқыту әдістемесі.........................................................14-16
Қорытынды ...........................................................................................................17
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................................18

Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі. Математика курсының әріпті өрнектерді оқушыларға үйрету. Оқушыларды санды өрнекпен, әріпті өрнектермен таныстыру, әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білуге баулу, өрнектің мәнін таба білуге үйрету, өрнектерді мәндері бойынша салыстыра білуге дағдыландыру. Оқушылардың өткен сабақтардан әріпті өрнектер туралы алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған тапсырмалар орындату. Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап беруді талап ету.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру.Белсенділіктерін арттыру оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту.
Бастауыш білім – үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы. Осыған сәйкес оқушыға белгілі бір көлемдегі, білім, білік – дағдыларды меңгерту мен бірге табиғат қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейте отырып, оларды шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту - бүгінгі күннің талабы. Осы талап тұрғысынан алғанда, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың сан түрлі әдіс-тәсілдерін іздестіру мен жаңа техналогияларды тиімді пайдаланудың маңызы ерекше.
Курстық жұмыстың мақсаты:
Бастауыш білім беруде математика пәні өзге пәндерді оқытудың алғышарты мен негізін қалайтын және осы пәндерді оқытып-үйретуде қалыптасатын білім, білік, іс-әрекет тәсілдерін тұтынушы болып табылады. Ал математика негізгі мектеп математикасының табиғи бір бөлігі. Мектеп математикасын есепсіз құру мүмкін емес. Математика ғылым ретінде есептен пайда болған және есеп арқылы дамиды.
Курстық жұмыстың міндеттер:
1.Математикалық өрнектер.
2.Сандыөрнектер мен әріптіөрнектер.
3. Алгебралық орнектер.
4. Әріпті өрнектің мәнін табуға арналған сабақ жоспарлары.
5. Әріпті өрнектерді оқыту әдістемесі
Курстық жұмыстың зерттеу обьектісі. Математиканың бастауыш курсына арифметикалық амалдардың бірқатар қасиеттері енеді. Онымыз-мың көлеміндегі сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті, көбейту мен бөлудің үлестірімділік қасиеті, сондай-ақ мынадай қасиеттері санды қосындыға қосу, санды қосындыдан азайту.
Курстық жұмыстың зерттеу әдiсi. Оқушылардың ғылыми - дүниетанымдық қабілетiн қалыптастыру, логикалық ойлау қабiлетiн дамыту, практикалық дағдылары мен ебдейлiктерiн дамыту және т.б өзектi мәселелердiң iшiнде оқушылардың мектептің жоғарғы сыныптарындағы математика курсына дайындығын жетілдіру.
Курстық жұмыстың болжамы. Егер бастауыш сыныпта оқушыларға мың көлеміндегі сандарды оқыту материалдарды жетік меңгерте алсақ, онда олардың математикадан бiлiм деңгейi жоғарылайды және т.б пәндердi оқушылардың жетелей түсiнуiне, қазіргі заман талабына сай терең білім алуына ықпал жасайды.
Курстық жұмыстың практикалық құндылығы. Бастауыш класта математиканы оқыту әдістемесін жетілдіруде, бастауыш мұғалiмдерi мен әдiскерлердiң iс - тәжiрiбесiнде қолдануға болады.
Курстық жұмыстың құрлымы. Курстық жұмыс кіріспеден, екі негізгі бөлімнен, төрт бөлімшелерден және қорытынды, пайдаланылған әдебиеттерден тұрады.

Пайдаланған әдебиеттер
1. Баймұханов Б. Математиканы оқытудағы сабақтастық// Бастауыш мектеп. — 2000 - №1. 25-26 б.
2. Көшкентаева М. Сабақта оқушылардың талдау жасаужәне логикалық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары Білім2001 -№4 7-8 6.
3. Жұмабаева Н. Баланың логикалық ойлауын дамытудыңжолдары // Бастауыш мектеп 2002 - №11 37-44 б.
4. Рақымова Б. Оқушының танымдык әрекетін дамытуБастауыш мектеп 2002 - №10 25-26 6.
5. Ә.Бидосов «Математика оқыту методикасы». Алматы«Мектеп» 1999 ж.
6. М.Ө. Мұсабеков, А.Тұрсынбаева «Есеп шығаруға үйрету»,«Бастауыш мектеп» 2004 ж. 56-6.
7. М.А.Бантова, Г.В.Бельтюкова, А.М.Полевникова «Бастауышкластарда математика оқыту әдістемесі» Алматы 1998 ж. 9-6.
8. А.Сайдинова «Оқушылардың білім, білік, дағдыларынтексеру мен бақылау», «Бастауыш мектеп» 2004 ж. 4/-0.
9. Т.Қ.Оспанов, Ш.Х.Құ рманалина, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ө.Ергешова «Математика» Алматы Атамұра 2002.
10. Т.Қ.Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ө.Ергешова. «Математика оқыту әдістемесі» Алматы Атамұра 1998 ж.
11. М.Тәттібекова «Математикалық логика»2001 № 3 216.
12. А.Жакипова «Оқушылардың математикалық ойлауын дамыту»
ИФМ 1997 №3 76.
13. П.Сағымбекова «Бастауыш мектепте математикадан сабақберуге дайындау» Бастауыш мектеп 2004 №11 12-6.
14. Г.Нұрмаханова «Шығармашылық-танымдык іс-әрекетнәтижесі»Бастауыш мектеп. 2004 №11 12-6.

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 500 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 500 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 500 тг.

Тип: Курсовой

Категория: Математика

Дата опубликования: 02.06.2014 10:17

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: