ПОЛУЧИТЕ 10% СКИДКУ!


Вступив в нашу группу в ВКонтакте Вы автоматический получаете 10% скидку на все работы и услуги нашего сайта.

Вступить в группу

ПОЛУЧИТЕ 20% СКИДКУ!


Чтобы получить 20% скидку на все услуги и работы Вам нужно вступить в нашу группу в Вконтакте и рассказать о нашем сайте на вашей странице.

Платный

Мемлекеттік емхананың ақпараттық жүйесін құру және интернет желісіне енгізу



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ......…………………......……………………………………........……..….3
1 АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕ ҚҰРУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ ДЕҢГЕЙІ……………………………………………….................….5
1.1 Қазіргі кездегі web-технологияның маңызы………………….....................5
1.2 Web-технологиялар арқылы ақпараттандыру ісін ұйымдастыру …..........6
1.3  Интернет кеңістігіндегі құжаттардың web-дизайнын ұйымдастыру........8
1.4  Web-құжаттар жасау технологиялары    ..... 10
1.5  Web-парақтар арасында мәлімет алмасу ..…………………….................14
1.6  Web-парақтардағы мәтіндерді бейнелеу тәсілдері….……………….......17
1.7  Web-парақтарда графикалық бейнелерді көрсету..............……….......... 19
1.8  Web-серверлер жұмысын ұйымдастыру……………………………........21
1.9  Іздеу жүйелері және каталогтарын пайдалану..........................................27
1.10  Электрондық пошта қызметі  ерекшеліктері...........................................28
2  WEB-САЙТТАР ДАЙЫНДАУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚҰРАЛДАРЫ МЕН САТЫЛАРЫ ...................................................................................................30
2.1  Web-құжатты жаңарту.................................................................................30
2.2  Web-құжатты безендіру жолдары...............................................................31
2.3  Қаріптерді таңдау.........................................................................................32
2.4  Желідегі навигация және оның интерфейсі...............................................32
2.5  Web-сайтты орналастыру ортасы...............................................................33
2.6  Сілтемелерді ұйымдастыру.........................................................................33
2.7  Web-дизайнға дисплейдің әсері    ......33
3   АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕ АЛГОРИТМІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.........36
3.1  Web-сайт құру ортасын таңдау...................................................................36
3.2  Web-парақты құру тәсілдері    ......36
3.3  Macromedia Flash технологиясын пайдалану.............................................38
3.4  Web-сайт құру стратегиясы    ......39
3.5  Web-парақ сипаттамасы және Web-сайт құрамы мен құрылымын  таңдау................................................................................................................... 40
4  WEB-ҚҰЖАТТЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ  ТИІМДІЛІГІ....................................43
4.1  Web-сайтты құру мен енгізуге кеткен шығындарды есептеу..................43
ҚОРЫТЫНДЫ ………………………………………………………………..……47
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................................48
ҚОСЫМША……………………………………………………………. .................50

КІРІСПЕ
Қазіргі заманда технологиялық үрдістер өте жылдам қар¬қын¬мен дамуда. Қоғамдағы осы жаңалықтарды тез арада және әр уақытта адамдарды хабардар етіп тұру үшін түрлі ақпарат көздері пайдаланылады. Сол ақпарат көздерінің таралу жолдары алуан түрлі болып келеді. Ақпараттар теледидар, газет-журналдар арқылы, әр жерлердегі түрлі жарнамалар арқылы таралады. Осы ақпарат көздерінің таралуының ең жас, ең тиімді түрінің бірі интернет желісі болып табылады. Интернет желісі өте жақсы дамып келеді. Оның дәлелі желі арқылы ақпарат қана алып қоймай, сауда жасап, үйден шықпай, керек затқа қол жеткізуге болады. Бұл жаһандану заманында адам баласының қол жеткізген ең үлкен табыстарының бірі [1].
Қазіргі заманғы интернет әлемнің әр түкпіріндегі адамдармен араласуға, кез келген қажетті ақпаратты тез әрі қолайлы түрде іздеп табуға, бүкіл әлемге хабарлағысы келген деректі көпшілік үшін жариялауға мүмкіндік беретін барынша күрделі әрі жоғары технологиялық жүйе болып табылады. Интернеттің көмегімен өзіне қолайлы жұмыс іздеп табуға, таныстар қатарын ұлғайтуға, өзін қызықтыратын тақырыпты талқылауға болады, әрі интернетте жұмыс жасай отырып, бос уақытты өткізуге ыңғайлы. Қазіргі кезде интернет арқылы ақша табу тәсілдері аз емес. Желі арқылы қарапайым қызметті жариялап немесе қарапайым тауарларды сатуға болады. Кейбір тауарларды тек сатып қана қоймай, желі арқылы жеткізуге де болады. Web-сайттардың барлығы тікелей кіріс алуға арналмаған. Олар жүйелі емес коммерциялық операцияларға белгілі бір қолдау көрсетуді қамтамасыз етуге немесе олардың барынша арзан қолды баламасы ретінде қаралады.
Өткен ғасырдың соңғы жылдарынан бастап кең қолданыла бастаған Ин¬тернетті пайдаланушылар саны күннен күнге көбейіп келеді, ал жаңа ғасыр басында оған 5 млн шамасында компьютер қосылып, пайдалану¬шылар саны 200 миллионнан асты. 2011 жылы сарапшылардың пікірі бойынша Интернет қолданушыларының саны 2 млрд. болады екен [2].
Бүгінде біздің мемлекет индустриялаудан кейінгі ақпараттық қоғам¬ құрылысына бағыт алды. Индустриялаудан кейінгі қоғамның негізгі белгісі – өндірістің басты өнімдері болып табылатын ақпарат пен білім болса, ал ақпа-раттық қоғам – мәдениетті дамытудың жаңа тарихтық фазасы болып табылады. Ақпараттық қоғамның айрықша белгілері:
 қоғам өміріндегі ақпарат пен білімнің рөлін өсіру;
 жалпы ішкі өнімде ақпараттық коммуникациялар, өнімдер мен қызмет баптары бөлігін өсіру;
 ақпараттық өнімдер мен қызметтерде жалпы көпшілік талаптарын қана¬ғат¬тандыру болып табылады.
Жыл сайын талдау өткізетін Бүкілдүниежүзілік Банк деректері бойынша (2006 ж.), Қазақстан соңғы «2005 жылғы дайындық рейтингісінде» 68 елдің ішін¬де 64-орын алып отыр, ал Ресей мен Украина тиісінше 52-ші және 61-орынды иеленді. Осы рейтинг әр елдің Интернет желісіне қосу, бизнес орта, құқықтық, саяси, әлеуметтік және мәдени орта, электрондық қызметтерді қолдау мүмкіндіндіктерін көрсетіп, 100-ге жуық сандық және сапалық шамалардан тұратын орташа көрсеткіштерді индекс арқылы сатылап, әрбір елдің электрондық бизнес ортасын бағалайды [3].
Еуропа сегіздігі елдерінен және басқа да жетекші елдерден Қазақстанның артта қалуының негізгі себебі біздегі телекоммуникациялар бойынша төменгі баллдық көрсеткііштермен қортындыланады. Осы параметрлер көрсеткендей елімізде телефондық желілердің пайдаланылуы абсолюттік шамамен алғанда барынша төмен болып келеді. Еліміздің 1000 тұрғынына телефондық желілердің тиімді тығыздылығы – 17,91 шамасын құрайды, ол басқа елдердегі орташа көрсеткіштерден төмен болып отыр [3-4].
Алайда, соңғы кездерде бізде бірқатар жағымды жаңалықтар орын алып келеді, мысалы, 1999 және 2004 жылдар кезеңінде, жылдық өсімнің дамуы (ЖӨД) 8,5 %-ға ұл¬ғайды, 100 тұрғынға есептелгендегі магистральдық телефондық желілердің саны көбейді. ЖӨД және мобильдік же¬лі¬лік абоненттер соңғы кезде 123,5 %-ға өсті.
Экономикалық қызметтiң барлық түрлерiн терең реформалау жүрiп жатқан қазiргi уақытта әлемдiк қоғамдастық сапалық тұрғыда жаңа даму кезеңiне өтуде. Коммуникациялар, Интернет пен информатика қызметтер мен өндiрiстiң дәстүрлi салаларына адам айтқысыз жылдамдықпен ене отырып, құн түзiлуiнiң экономикалық базасын түбегейлi өзгертілуде [4].
Интернеттегі web-сайттар әрбір компанияның, фирманың өзін өзі танытуы, имиджі үшін қажет. Компанияның жарнамасын теледидардан, баспа беттерінен көрсе де, көптеген клиенттер алдымен оның қызметтері ұсынылған сайты болмаса, онда олар осындай сайты бар өзге компанияларды таңдайды. Сонымен қатар, web-сайт жаңа өнімдерді, компания қолданатын жаңа техно¬логиялар мен шешімдерді және т.с.с. жарнамалауда таптыртпайтын ақпараттық құрал. Web-сайт қолданушыла-рының арасында журналистер, экономикалық шолушылар болуы мүмкін, бұл қоғамның компания туралы ақпарат алуының қосымша көздері болып табылады.

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Нормативтік-құқықтық актілер:
1. Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде оқыған лекциясы – www.edu.gov.kz
2. Қазақстан Республикасында ақпараттық теңсіздікті төмендетудің 2007–2009 жылдарға арналған бағдарламасы Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 10 қарашадағы № 1471 Жарлығы - www.edu.gov.kz.
3. Қазақстан Республикасының ұлттық ақпараттық инфрақұрылымын қалыптастырудың және дамытудың мемлекеттік бағдарламасы туралы
Қазақстан Республикасы Президентінің 2001 жылғы 16 наурыздағы N 573 жарлығы - www.edu.gov.kz
4. "Бiрыңғай ақпараттық кеңiстiктi қалыптастыру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 9 желтоқсандағы N 3787 Жарлығына сәйкес Үкiметтiң 1998 жылғы 29 шiлдедегi N 715 қаулысымен мақұлданған Қазақстан Республикасының Бiрыңғай ақпараттық кеңiстiгi тұжырымдамасының ережелерi - www.edu.gov.kz .
Кітаптар мен монографиялар:
5. «Бағдарламалық жасақтаманың қазіргі заманғы жабдықтары. А. Ә. Шайқұлова, С. Т. Аманжолова, Н. Т. Асқарова. - Астана : Фолиант, 2007. - 216 бет. - (Кәсіптік білім).
6. «Информатика» // М.М. Ерекешова, М.Р.Дүзбағамбетова, З.Р.Мурза¬бекова, т.б. Ақтөбе-2007.
7. Айзекс А. «Dynamic HTML». –СПб.: BHV – Санкт-Петербург, 1998.
8. «Универсальный Dynamic HTML». Библиотека программиста.Под ред. Вильямсон Х. – СПб:Питер,2001.- 304с.
9. Гончаров А. «Самоучитель HTML» Питер 2000 .
10. Дмитреева М. В. «Java Script». –СПб.: БХВ – Петербург, 2002 .
11. Картузов А. В. , Николенко Д. В «HTML 4. 0. ». -Москва, 2000.
12. Матросов А. , Сергеев А. , Чаунин М. «HTML 4. 0. »БХВ–Петербург, 2001
13. Олищюк А. , Чалыпин А. «Разработка Web –приложений на PHP». -М. : Издательский дом «Вильямс», 2006. с. 352
14. Паттерсон Луиза «Использование HTML4:Ясно. Кратко»Вильямс, 1999
15. Полонская Е. М. «Язык HTML:Самоучитель» Диалектика, 2003.
16. Жданов А. FLASH 5. Краткий курс. – СПб. : Питер, 2001. – 384с.
17. Jay Armstrong, Jen deHaan. Macromedia FLASH Официальный учебный курс «Издательства ТРИУМФ» Москва 2007.
18. Дженифер Нидерст. Web-мастеринг для профессионалов. -СПб.: Питер, 2001. –576 б.
19. Шапошников И.В. Самоучитель HTML 4. –СПб.: БХВ-Петербург, 2001. –288 б.
20. Кирсанов Д. Веб-дизайн. -СПб.: Символ-Плюс, 2001. -376 б.
21. Савельева Н.В. Основы программирования на РНР: курс лекций для ст-тов. –М.: Интернет-университет информационных технологий, 2005. -264 б.
22. Дуванов А.А. Web- конструирование DHTML. – СПб.: БХВ-Пе¬т¬ер-бург, 2003. -512 б.
23. Справочное руководство по языку РНР.

Интернет-сілтемелер:
24. Стандарт HTML – http://www.3w.org/
25. HTML Compendium Ron Woodall – http://www.htmlcompendium. org
26. Web-мастер – http://webmaster.info.aol.com
27. Ақпараттар және жүктеуші көрсеткіш үлгі программалар – httр://www.allaire.com/
28. Дизайн беті - http://www.w3.org/TR/REC-html40
29. Қосымша мәліметтер және үлгі программалар – http://www.bbedit.Com
30. http://www.burma.kz
31. “ҚАЛАЛЫҚ ЕМХАНА №22” мекемесінің сайты орналасқан тегін хостинг – http://www.ucoz.ru
32. Ақпараттық жүйелерге байланысты шыққан өкімет жарлықтары мен қаулылары – www.edu.gov.kz

Виды оплаты


Купить с помощью терминала QIWI (Как купить? Фото отчет):
1 Оплата услуг
2 Электронные деньги
3 Выберите «QIWI кошелек»
4 Введите номер телефона: +7 (747) 464-83-23
5 Обязательно проверьте правильность номера
6 Внесите оплату 1500 тг.
7 Сохраните чек

После покупки, напишите письмо на почту megareferat@mail.ru с текстом: ФИО, Ваш Email адрес, время оплаты и название нужной работы.
Мы обьязательно отправим работу на Вашу почту.

Мы никого не обманываем! Если возникли вопросы, пишите на WhatsApp номер +7 (747) 464-83-23!


ЯНДЕКС.ДЕНЬГИ арқылы сатып алу:

Жұмыстың бағасы: 1500 тг.
Мына счетті толтырыңыз: 41001878260157

Жіберген соң, megareferat@mail.ru поштасына немесе +7 (747) 464-83-23 нөміріне:
Өзіңіздің поштаңызды және қажет жұмыстың толық атын жазып жіберіңіз. Жұмысты поштаңызға жібереміз.

Біз ешкімді алдамаймыз! Егер қосымша сұрақтар болса, +7 (747) 464-83-23 номеріне хабарласыңыз!


Купить Заказать работу

Цена: 1500 тг.

Тип: Диплом

Категория: Ақпараттық жүйе

Дата опубликования: 03.04.2014 16:15

Закрепить проект Выделить проект

ЗАРАБАТЫВАЙТЕ ВМЕСТЕ С НАМИ!


Что нужно для этого сделать:
1. Нужно Войти на сайт
2. Загрузить свои работы на сайт;
3. Установите свою цену (цена должна быть адекватной, иначе врядли кто-то купит);
4. Мы добавляем лишь свою комиссию;
5. Заработанные деньги можно вывести на банковскую карточку.


НАШ САЙТ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ: